nu saknas bara mina röda läppar

Ett gulligt paraply jag hittade i en låda, som tyvärr måste användas. Okej, jag har bara använt det när jag fotade dagens(a)
"Skinnjacka" från H&M + påsydda nitar
Tröjan är från Bikbok
Leggingsen är från Gina
De söta röda skorna är från Eurosko och av märket Roots, till detta bar jag min underbara second hand väska!
Varit i Umeå idag, tufft. Har haft en tuff vecka, detta resulterade i ett tufft familjesamtal, men nu har jag i alla fall lärt mig ett nytt sätt att hantera "panik"ångesten! (Man ska alltid se det positiva i saker och ting!)
Marika skrev:

sv: jaa skulle vara jättekul, visst går du med på att simma på edda?:D orkar inte i hamn... ;D


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-05-26 KLOCKAN: 18:15:06
oda skrev:

Kan du inte berätta vad du lärde dig? <3

du är så himla vacker <3


odas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-05-26 KLOCKAN: 22:04:22
linda h skrev:

så himla fina bilder! =)


DATUM: 2010-05-31 KLOCKAN: 18:27:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.