niosovare

Jag har haft en sovmorgon idag. Jag blir väckt varje morgon innan åtta, eller på skoladagarna stiger jag upp vid sju. Jag har testat att sova lite längre, men då vaknar jag alltid tidigare än vanligt. Idag blev det inte så, så galet skönt! Mamma kom vid åtta och frågade om jag ville sova lite längre, och jo, det gick bara bra, så härligt!
Igår kväll, efter att Marika hade farit satt jag och Oscar och pratade, en massa. Om en massa saker som är så underbart! Jag fick veta en del saker av Oscar som jag länge undrat över och som vanligt, fick jag hans öron att blöda av skitsnack. Vi hade det då trevligt, utom att jag halvsov sista halvtimmen och idag har jag jätteont i ryggen. Nästan så att det känns som om jag blivit biff, jag kanske inte ska hoppa lika mycket idag?
Inte lika underbart väder idag heller, jag hoppas att det vänder, jag, Marika och Oscar hade tänkt dra till Kallholmen och sola, vi hann inte stanna där så länge igår.
Nu ska jag bara vila klart och äta mitt mellis, sen tänkte jag gå på minneskortsjakt, känner att jag vill fota, fota, fota mina vänner om vi drar till Kallholmen!
Vad ska ni göra idag?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.