moas 10 favoriter

Tänkte visa mina 10 favoriter ur min garderob just nu, det blev lite mer än 10, men 10 bilder får ni! Egentligen fotade jag typ 20 bilder, men lite mindre än hälften var så vintriga saker, som mina mössor, strumpbyxor och så, varsågod här har ni dem!
Små väskor, hjärtahjärtahjärta! Kan man vara beroende av väskor är jag beroende av små söta axelremsväskor! Den svart är från barn avdelningen på Kappahl, har sytt på knappar så om man vill kan man sätta på fransar på den. Den lilla vita är från Åhléns och är väl egentligen typ en börs, men den är ändå supersöt! Den röda köpte jag på Cubus i höstas och är helt perfekt om remmen hade varit en decimeter kortare, tappar den hela tiden! Och den bruna, åh, den bruna, Myrorna 75 kronor. Hade den varit en storlek större, eller ja, bara så jag rymde skolmapparna och min behandlingspärm skulle jag aldrig släppa den! Jag skulle bygga bo i den och låsa fast den runt min axel!
Mina många kedjor ja, gamla och nya, fina och udda, egenpysslade och köpta. Älskar kedjor, men jag lyckas ju aldrig använda dem! Funderar nästan på att knippsa bort och trycka ihop dem till ett enda, eller ja, inte alla då, men några, hatar att alla är i samma längd!
Blå skjortan från Åhléns som jag köpte i höstas för 249;- att ha när jag började om skolan, var hemskt osäker då, nu är jag kär! Om jag inte hatade att ha samma outfit två gånger skulle skjortan sitta på 3 av 7 dagar!
Och så jeansleggingsen inhandlade på Vero Moda, de grå stentvättade med dragkedjan längst ner och.......hålet mellan benen...... har nött dem så mycket att det har spruckit, jag har lagat och jag har lagat, det ser inte vackert ut, men jag kan verkligen inte slänga dem, de är så sköna, och så passar de till allt!
Jag önskar verkligen att det var 20+ och jag hade bruna ben så att jag utan att tveka kunde springa ut i solen med bleka jeansshorts! Båda kommer från Bikboks Never Denim kollektion för 299 kronor. Just nu är jag sugen på ett par shorts från H&M med boyfriendfit.
Köpte chinosen på Carlings för 99 kronor, orginalpriset var 499;-, ett riktigt kap! Lite för stora i midjan och jag känner mig lite som morfar när jag har på mig dem, men jag tycker verkligen om dem! Skulle lätt använda dem oftare om jag inte...hatade att ha på mig samma sak för ofta(a)
Tygskor kan man verkligen använda till allt, precis allt! Funderar på att köpa ett par röda Converse på Blocket för 100 kronor och göra mig av med mina röda, men jag vet inte(a)
Gina linnena, det är verkligen Moa+Gina linnen! Haha, när vi jobbade med ekonomi använde jag Gina linnen som exempel hela tiden. Men aja, långa, användbara, billiga och bara hemskt braiga! Typ hela min garderob bygger på att jag har det vita och det svarta linnet, annars kollapsar allt!
T-shirtar med tryck är verkligen bra! Eller ja, jag hatar att köpa det, för jag använder dem bara typ 2-3 gånger, eftersom det är så svårt att matcha på olika sätt, men Star Wars t-shirten, peace och blackbooken känns som man kan använda när som helst! Den vita med tjejen på har jag tyvärr vuxit ur, men jag har inte hjärta att slänga den, den är så fin!
Leoleggingsen är från Rut m.fl och de svarta med skinn köpte jag på H&M och sydde på fejkskinnet. Älskar dem, eller ja, mina vanliga svarta också, går att använda när som helst, när man vill vara fin, när man vill mysa och när man inte har tid att klä sig!
Haha, kände att jag använde "älskar" ungefär 150 gånger haha.
moa skrev:

älskar din skjorta moa!


moas blogg: http://moasbabbel.blogg.se/
DATUM: 2010-05-03 KLOCKAN: 19:25:54
moa skrev:

såå himla roligt inlägg!!



sv: ingen orsak alls!<3

taaaack :D


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-05-03 KLOCKAN: 21:23:34
Marika skrev:

hahahaha det är typ det där jag också älskar med din garderob(a)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-05-03 KLOCKAN: 22:36:51
CISSI skrev:

Bra inlägg! :)


CISSIs blogg: http://ceciliaeklund.blogg.se/
DATUM: 2010-05-06 KLOCKAN: 20:08:41
louise skrev:

coola kedjor :)


louises blogg: http://www.festvaskor.se/converse-vaska
DATUM: 2011-09-25 KLOCKAN: 21:46:36

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.