moa, fanny, josef och filippa

Mina syskon får verkligen stå ut med mycket. Jag styr fram och tillbaka, har Fanny kompisar hemma får de äta senare, Josefs kompisar får inte ens vistas i huset under måltiderna och Filippa dampar jag på titt som tätt. Visst, vi har vårt vanliga småbråk hela tiden, vi lånar kläder fram och tillbaka, ingen vill sitta bak i bilen och alla vill ha samma dator, men samtidigt, som idag efter middagen, "Josef, kan inte du ta mammas dator, jag tänkte vila med datorn nu". Och hux flux sitter han i andra änden av soffan, och ofta får han lämna över tv:n klockan åtta när jag ska fika. Fanny är hemskt snäll som verkligen låter mig äta utan hennes vänner, jag har verkligen inget emot dem, men jag fixar inte att äta med vem som helst.
Jag vet som inte vad jag ska göra för att väga upp allt det dåliga de lever med, mamma och pappa har inte tid osv osv.
inte nyaste bilden, haha^^

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.