love elin

Marikas tröja från Bik bok
Marikas kjol från Monki
Egengjort pärlarmband
Väska från VR, av Elin Kling
Första skoldagen efter långledigheten idag då, vi har planerat klasströjan och bestämt vad vi ska klä ut oss till imorgon till avslutninskortet, funderar på att ta med mig systemen till skolan imorgon, får se om jag får, och orkar. Jag får ju knappast låsa in den i skåpet och det blir jobbigt att dra omkring den från 20 över 8 till 20 i 4.
Tänkte gå ut och sola, men jag är för rastlös, ut ska jag då i alla fall, när hela dagen tillbringats i olika klassrum och kvällen spenderas i en mörk biosalong med Stina och filmen Sebbe!
Anonym skrev:

åh! fin kjol!


DATUM: 2010-05-18 KLOCKAN: 15:26:09
Janina skrev:

fin du är moa :)


Janinas blogg: http://janinaw.blogg.se/
DATUM: 2010-05-18 KLOCKAN: 17:01:01

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.