laddar för sommar!

Köpte en ny brun utan sol body lotion i förrgår, 30 kr på ICA. ICA är en bra uppfinning. Det är Dove också.
Först skrubbar jag riktigt ordentligt för att få en jämn färg sen, och för att avlägsna döda hudceller. (Om du använder den ofta får du också bättre kroppsuppfattning!)
Smörjer in ett tunt lager varje kväll för att kunna avlägsna fläckar potentiella fläckar morgonen efter, eftersom den sakta bygger upp en färg borde väl mina ben sen lagom fina ut till skolavslutningen? Nu skriker det om dem, lyser vitt, nästan som en glödlampa.
Och så resultatet!
Jag har extremt svårt för att bli brun, får väl lite färg men det försvinner så fort jag börjar klä på mig igen. Förra sommaren solade jag en eller två gånger tror jag, mamma sa att mina ben såg ut som magnecyl^^

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.