jag ska till oscar och umgås nu

Så sjuuuuuuuuuuuuuuukt irriterande med mammas dator! Den har inte riktiga msn och inte google chrome, som jag har vant mig vid, så nyss tryckte jag på någon störd knapp som gjorde att hela mitt blogginlägg försvann, så nu får jag skriva om.
Jag skrev i alla fall ungefär såhär:
FINALLY! Jag har äntligen fått bekräftat att jag fick sommarjobb på Kojan första perioden, denna gång skriftligt. Det enda som är superdåligt är att jag har första perioden, Oscar andra och Marika tredje. Jag kommer leva en vecka den här sommaren, det är den som vi alla tre är lediga. Nämen, den här sommaren ska bli den bästa på länge!
♥ Vädret ska vara så galet amazing, varmt varje dag, sol dygnet runt, någon liten regndag får väl kika fram, ibland är det rätt mysigt att sitta inne och höra regnet smattra mot fönstret.
♥ Jag ska bli brun som en neger och tillbringa sommaren i korta shorts, bikini och transperanta t-shirtar. Utan ångest över min kropp!
Jag vill kunna vara på Kallholmen en hel kväll utan att behöva fara hem för kvällsfika, göra som sist, ta med och fika med mina vänner!
♥ Umgås med människor dygnet runt, jag stiger gärna upp tidigt för att hinna göra så mycket som möjligt, och det är inte mig emot att dra ihop ett gäng på 20 pers och mysa hela kvällen.

Hahaha, jag har storartade planer, får bara hoppas att vädret vill samma sak som jag! Och de dumma tankarna.

söt bild moa, sött.
emma skrev:

Älskar din blogg!:D


emmas blogg: http://emmaajo.blogg.se/
DATUM: 2010-05-25 KLOCKAN: 19:25:21

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.