jag ser ut som ett barn, jag är ett barn

Byxor och linnen från Gina Tricot
Koftan kommer från H&M
och skorna är som vanligt från Euro Sko/Roots
LISA skrev:

Moa du är så sjukt söt)och snälla ge mig ditt hår?(a) och dessutom världens bästa människa att prata med ett otroligt bra stöd för mig! Men iallfall min mobil är slut på ström och jag har glömt min laddar de e därför jag inte svarar på dinaa sms!


DATUM: 2010-05-13 KLOCKAN: 17:49:38

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.