jag har jättebra vänner

Wohoo, nu har jag bestämt mig för att jag är frisk! Min röst låter för hemsk, men då får folk i alla fall sig ett gott skratt, funderar på att videoblogga när jag har duschat, om jag hinner. Marika och Oscar kommer hit för att fika och se top model med mig. Prata lite strunt och tycka synd om oss själva, Oscar är trött och Marika har ont i magen. Det är synd om oss.
vet ni om hur sjukt glad jag är över att ha er?
världens bästa är vad ni är!
Marika skrev:

är glad att jag har dig också!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-05-31 KLOCKAN: 19:29:04
oscar skrev:

och världens sötaste :]


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-05-31 KLOCKAN: 19:29:04

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.