jag bor i ett tält

Jag fullkomligt älskar min tröja, helt underbar! Det känns som om den funkar till precis allt, jag kommer bo i den. Så sjukt mysig! Aja, som ni kanske minns köpte jag den igår på Åhlens, det svarta linnet under och jeansen är från Gina Tricot, klockan från Glitter och om ni kollar riktigt noga ser ni att jag har på mig mina vita tygskor från Skopunkten.
Jag ska till stallet och träffa Stina efter skolan, vi slutar redan tjugo över 1, blir trevligt!
Vad ska du göra sen?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.