jag är en prinsessa


Marika har varit världens bästa (vilket hon i för sig alltid är) och lockat mitt hår såhär fint! Vi (jag) har testat skolavslutningskläder, målat naglar och ja, fixat hår. Haha och jag sminkade mig, så nu har jag ett svart öga och ett ljust öga, så nu har jag planerat hela min skolavslutningsoutfit!
Spelat Guitar Hero också, och pratat, Marika är verkligen världens världens finaste vän!

Imorgon åker jag till Umeå över dagen, ska nog skriva lite på hkn i bilen, peppar inte...
Vad ska du göra imorgon?

isaabeel skrev:

hahah jag ska också till umeå imorgon

fast då ska vi ju hämta pamela, men ändå(a)


DATUM: 2010-05-02 KLOCKAN: 21:55:36
LISA skrev:

du har så otroligt fint hår moa, eller ja hela du är superfin! ♥


LISAs blogg: http://lisasofiaa.blogg.se/
DATUM: 2010-05-02 KLOCKAN: 22:35:14
Maria skrev:

Gud vad fint hår du har och det blev jätte fint när du har lockigt hår :D Jag själv har många locktångar. PS: vet inte hur det stavas :P


DATUM: 2010-05-03 KLOCKAN: 18:19:00

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.