jag älskar er♥!

Ni är helt underbara, vet ni det? Jag tänkte skriva ett till deppinlägg efter middan, men så hittade jag era kommentarer och tjolahopp så blev jag glad, eller gladare! Dessutom har jag världens finaste vänner! Oscar är så galet omtänksam och lyssnar alltid, Marika distraherar mig och får mig att skratta! Och Anton haha, han tror verkligen att jag är mycket bättre än jag är! Det ringde en flicka till mig idag (okej, en kvinna, men flicka är ett finare ord!) och berättade att min min gamla, underbara, kontaktperson Carro hade bjudit in mig till "The Studio" på hotell Dragonen i Umeå, man skulle få bli sminkad och stylad från topp till tå och sedan bli fotograferad i olika outfits och olika miljöer, totalt 60 bilder. Helt gratis, det enda som kostade var om man ville ha bilderna, 500;-/bild!!!!!
4 timmar skulle det hela ta, vilket vi inte riktigt har tid med imorgon, vi har samtal till 2 och pappa var inte pepp på att varken bli sminkad och fotad eller sitta och titta på, så, tyvärr, det blir inget. Det hade verkligen varit en egoboost!
Har dessutom varit och spelat Laserdome och efter kvällsfikat tänkte jag traska till Oscar och se Grey's!
Aja, tänkte deppa lite till, efter att jag varit hemma en timme eller två for jag tillbaka och gjorde en förberedelse på en labb i fysiken, det verkade som det gick bra eftersom jag skrev ungefär samma som MVG-barnen Marika och Oscar! Sen dippade jag igen, SO:n var även den en stor pina, allt var fel och jag var fel och alla gjorde fel. Härdade ut och när jag slutade för dagen lyckades jag ändå gå med Marika och Oscar hem och äta min vita pasta.
Haft en bättre dag än jag?
Caroline skrev:

<3

tråkig pappa som inte vill bli sminkad! ;)


DATUM: 2010-05-05 KLOCKAN: 19:35:56
Maria Bokvist skrev:

Haha, vad kul med att bli sminkad och bli fotad gratis. Vill bara säga att ingen är perfekt. Jag som har ADHD blir ganska ofta fel, men jag har så bra lärare och vänner som stöttar mig. Jag hejar på dig Moa, du är en kämpe och du är bra precis som du är. Stor kram från mig :) Lycka till i skolan imorn.


DATUM: 2010-05-05 KLOCKAN: 20:34:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.