inget är på topp

Jag har noll inspiration. Jag har noll motivation. Jag orkar som bara inte.
Jag har inget att ha på mig, jag är så sjukt sugen på att ha rufsigt hår, lockigt + saltspray, trasiga jeans och linnen där bh:n sticker fram, möjligtvis min grå hood. Men inget av det där går att ha på sig nu, det är för kallt eller så existerar det inte i min garderob. Är aspepp på stan, vill ha "morotsbyxor"!
Efter samtalet idag fick jag veta att mamma säkert kommer följa med på klassresan. NEJ! Inte mamma. Det hade funkat om hon inte var så nyfiken eller om hon kunde stanna inne på ett rum, men det vet jag att hon inte kan. Så för tillfället tror jag inte det blir någon klassresa för mig, på 2 veckor kan jag inte göra det jobb som förväntas av mig för att jag ska kunna åka. Det suger.
Dessutom är jag seg i kroppen och vill egentligen bara lägga mig under duntäcket med datorn i knäet och läsa varenda blogg som finns, eller sova. Jag hatar att jag får sån ångest om jag skulle göra det...
Aja, sluta deppa nu, försök i alla , för nu ska jag till Oscar och se Greys, vad ska du göra ikväll?

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.