härliga tider!

Jag har fått sommarjobb! Inte officiellt, men vår granne jobbar på dagiset jag ska vara på. Max 100 meter från vår ytterdörr ska jag tillbringa 2 veckor, den tredje veckan ska jag vara på ett annat dagis här, det enda som har sommaröppet. Tror det kommer bli super, kring 4000 tjänar jag! (shoppa<3).
En till bra nyhet, snart får jag min tandställning, förmodligen räls, vilket inte är superpeppande, men jag får i alla fall raka tänder när behandlingen är slut!
Jag var med Oscar igårkväll, vi pratade och såg lite Talang. Sen gick vi ut. 1½ timme senare hoppade jag på cykeln och for hem, vi till oljehamnen och tillbaka, idag har jag världens träningsvärk i låren! Men trevligt var det, vi hann prata om både det ena och det andra.
Idag blir det att hänga med Marika, blir nog trevligt!
Vad ska du göra idag?

RIP halsduken...
Anonym skrev:

sv, hahah ja de tycker jag att hon får ta och göra! (a)

jag vill träffa dig med, för vi ska typ ner på stan först, sen till bodaborg för dom har ju öppet till sex.


DATUM: 2010-05-08 KLOCKAN: 10:00:56
Maria Bokvist skrev:

Gud vad kul att du har fått sommarjobb. Jag har fått också sommarjobb. Jag ska kratta och måla lite saker och jag tänar ungefär 3850kr. Det blir två veckor jag praoar. Ska praoa på min födelsedag som är 9 Augusti. Jag ska inte göra så mkt, utan vara med min mamma o pappa. Vad gör man på oljehamnen??


DATUM: 2010-05-08 KLOCKAN: 13:50:56
Odaa skrev:

Hej Moa! Det var så länge sen vi smsade, min mobil blev stulen på skolan haha, jag har alltid otur med mobiler, men nu har jag ett nytt nummer :D 073-5724256

Jag har skrivit om dig i mitt senaste inlägg, gillar du inte det så tar jag bort det som handlar om dig <3 jag är tokglad över att du mår bättre, det gör jag också (: massor av kramar, Anna/Oda <3


Odaas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-05-08 KLOCKAN: 14:33:57
Emelie - fotoblogg skrev:

Vad kul! :D


Emelie - fotobloggs blogg: http://emeets.blogg.se/
DATUM: 2010-05-11 KLOCKAN: 09:25:27

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.