ett små tråkigtinlägg

Jag orkar verkligen inte fota dagens, jag har noll inspiration just nu och allt i min garderob ser dumt ut, peppar på att låna kläder av Marika, imorgon?
Aja, jag fotade till min nya header idag också, samma stil som den jag redan har blir det, men mer somrigt. Jag var modell, fotograf, sminkös, stylist och allt-i-allo! Hemskt duktigt av mig! Stod i alla fall på vårt garagetak, kunde inte klättra in igen för då stötte jag till kameran så jag låg under ett duntäcke och bytte om, knappast en vacker syn;P
Marika kom hit på middag, körde utmaning idag, pappa hade några gäster men jag ville äta grillat, så jag satt där bredvid dem. Fick peppa mig själv "alla äter, de vet inte att jag är sjuk, alla äter såhär, jag är inte udda, ät som vanligt, peta inte i maten" osv osv.
Cyklade på Tempo med Marika och köpte godis, det var över 2 år sen jag plockade godis! Godiset var inte till mig, köpte till mina föräldrar, det känns hemskt konstigt när jag går omkring och tänker "den där är ganska god", jag vill inte äta, men samtidigt, det är gott. Vet inte om jag kan tillåta mig själv att äta utanför matprogrammet, dessutom något som är gott! Och onyttigt...
Vi mötte upp Oscar och Olivia och for hem till Marika och såg skräckis. Eller de såg Children och Besatt, jag satt och smsade/knaprade isbitar/kollade i taket/pratade om allt möjligt/tänkte på Marika skolavslutningsoutfit. Det värsta jag vet är verkligen skräckisar, jag är så lättskrämd och blundar hela tiden!
Såg ett rådjur påväg hem också, läskigt ju...
failade lite med brillorna^^

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.