ett knäpp i hjärnan

Kofta, linne och strumpisar kommer från H&M
Shortsen är från Bikbok och det vita linnet under är som vanligt från Gina Tricot
Jag var så sjukt trött imorse till musiken, jag försökte skylla på att ja la mig sent, men det gjorde jag inte, inte klev upp tidigare än vanligt heller. Steg snarare upp senare, när jag kom på att vi skulle gratta mamma. Men ja, supertrött, och alla vet vad det blir efter supertrött? Superspeedad. Under tekniken satt jag och pratade om allt från hästar till hur man hugger ut ögonen bäst med pennor. Ja, ni ser ju, min hjärna tyckte det var roligt att stänga av och låta mig gå på som jag ville^^
Nu: gympalektion med Ebba, yoga har vi planerat.
Felicia skrev:

Jättefin outift Moa :)

Tack för alla motivationstips du skriver på din blogg, det hjälper verkligen!!



Massa styrekramar till dig! Jag tror på dig!!!


Felicias blogg: http://ffeliciafelicia.blogg.se/
DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 15:15:38
Jeeennyy skrev:

Jätte söt outfit Moa! =)


Jeeennyys blogg: http://jeeennyys.blogg.se/
DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 19:24:56

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.