egentligen har jag inget att säga men...

Jag kände för att blogga ändå. Har lunch just nu, är lite små förvirrad om vi har en lätt gympa (eftersom vi inte får duscha) eller bara superlång rast, vi ska som sagt ta klasskort idag, så jag springer omkring helt svartklädd, inte det kallaste man kan ha på sig en solig och varm dag kan jag ju lätt påstå! Det är underbart väder och jag måste verkligen göra klart mitt arbete om Irland, hur mycket jag än vill sitta ute och sola... Jag har skjutit upp det hela tiden för att få vara ute i det fina vädret, annars så kanske jag missar något, vem vet, solen kanske försvinner?
Aja, ska rusa till skolan nu, kameran följer med, så förvänta er ett inlägg med bilder när jag kommer hem, vid 4!
Ha det bra!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.