busmoa

Jag är rörd till tårar. Nästan. Jag vill så gärna gråta just nu, fick världens vackraste kommentar av Emelie just.
Jag blir så otroligt glad över sånna kommentarer, i för sig blir jag glad för varenda en, är nästan förvånad över att så många orkar ta sig tid, orkar bry sig!
Nu på kvällen har jag varit hos Marika, vi skulle skriva på HK:n, men ja, Marika skrev lite på sin samtidigt som jag klappade Pia. Vi tog min racercykel hem och fikade och såg Top Model tillsammans med Oscar, vi fjantade oss nästan mer än vanligt haha. Nämen, jag är på mega bushumör(A)
Vad har du gjort ikväll?
Caroline skrev:

Kan ju inte göra annat än att hålla med Emelie!

Du är en otroligt fin person och att lyckas fortsätta hålla sig stark, att kämpa vidare med ups and downs, genom svåra tider är väldigt avundsvärt. Du är modig och visar oss dina tankar och känslor - ditt innersta - sånt som många annars väljer att hålla inom sig men som hjälper inte bara personer i samma situation som du utan även andra i olika tuffa situationer.

Du är en förebild!


DATUM: 2010-05-04 KLOCKAN: 15:58:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.