blek

Pärlisar från Glitter och likaså klockan
Cardiganen är från H&M och lånad av mamma (hon svarar inte på mitt sms om jag får låna den??)
Vita linnet är från Gina Tricot
Chinosarna är köpta på Carlings
Ha en bra dag!
Marika skrev:

jag har också snefläta idag;)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-05-03 KLOCKAN: 18:31:49

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.