bara massa svammel

Jag hade två bra samtal idag, det första, med min invidualkontakt bestod mest av massa prat om vad som hade hänt under veckan (vi ses ju vanligen två gånger i veckan, när det hade gått 9 dagar imellan var det inte en tyst sekund!) och sen hade vi familjesamtal, bestämde bland annat att jag ska ta med mig min egen mat på klassresan. Om den blir av. Vilket den troligen blir. Det känns bra, istället för den mat skolan skulle skicka med. Det skulle säkert bli typ potatisbullar och pyttipanna, sånt som inte ens är gott. Tack och lov blir det nog inövad mat så vi slipper krångla med näringsdrycker om det problemet skulle uppstå. Imorgon kommer första "repetitions" dagen, jag ska först äta middag med farmor och farfar. Pappa ska göra i ordning en egen form med kyckling och grönsaker som bara är att skicka in i ugnen och lägga på en tallrik, sen ska jag ta med mig mina mackor till Marikas place och äta dem med henne. Utan någon "övervakare"! Känns sjuuuukt bra! Och eftersom Marika har suttit med x antal gånger vet hon hur det ska se ut och hur det funkar, vilket känns tryggt för mig. Gör ju numera mina egna mackor (jag tror jag har glömt säga det) men de ska göras hemma.
Som sagt, känns bra!
en hottie hottie bild på mig, Marika och Oscar

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.