babbelbabbel

Har egentligen inte hemskt roligt att berätta, jag gjorde sista delen av NP i Fysik idag, det gick väl sådär, tror inte jag kommer få godkänt, men eftersom provet rättar positivt kommer jag hursomhelst att få VG i slutbetyg. Fick även veta att jag kommer få ett slutbetyg i biologi! Jag har varit med på 3 kurser under hela högstadiet, så han kunde inte ge mig högre än ett G, visst, jag vet att jag kan bättre och jag är inte super nöjd, men det är 10 extra poäng som jag inte hade väntat mig!
Planerat en gympa lektion har jag och Ebba också gjort, fast bara uppvärmningen än, vi ska nog fylla på med lite yoga. Målat på bilden, så nu har jag svarta händer. Pysslat ihop 2 fingerdockor på svenskan till min, Marika och Oscar lilla scen ur "Gullivers resor", inte galet vackra men.
Och MVG på mina memoarer, fick höra i förväg att det bara var en som hade fått högsta betyg så jag var rätt säker på att jag låg en bit under, men nej, börjar nästan hoppas att jag kanske kan få det i slutbetyg i svenska? Har fått MVG på en inlämningsuppgift och MVG på uppsatsen på NP, VG på den andra och VG+ i höstas på min deckare. Hoppas kan man ju alltid!
Aja, ska försöka få en fin header nu och efter middagen drar jag till Marika för att se Desperate housewives + Cougar town, Oscar joinar oss också!
tänkte egentligen lägga upp en outfit, men jag spillde på marikas vita tröja, så jag var tvungen att byta, får se hur det blir!
Anonym skrev:

åh, jag skulle vilja läsa dina memoarer!



Men jag gillar framsidan iaf! :)


DATUM: 2010-05-11 KLOCKAN: 16:32:46
' p skrev:

sv: åh vad jobbigt :'(


' ps blogg: http://poulines.se/
DATUM: 2010-05-11 KLOCKAN: 23:10:31
LISA skrev:

sv, jag vet inte! jag åt yoghurt och näringsdryck på mellanmålen och fick äta 4dl yoghurt extra när jag tränade haha ;p de är så oliika för alla.


LISAs blogg: http://lisasofiaa.blogg.se/
DATUM: 2010-05-12 KLOCKAN: 17:40:35
Anna skrev:

Jag vill jättegärna läsa, kram Anna <3

[email protected]


Annas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-05-16 KLOCKAN: 19:46:18

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.