5 bra saker om mig själv

♥ Jag är ganska vig
♥ Jag tycker jag är rätt duktig på att ta hand om folk, eller i alla fall lyssna på deras problem
♥ Jag älskar barn, och jag tror att de flesta tycker om mig också.
♥ Jag är envis, har jag bestämt mig för att äta tre köttbullar äter jag tre köttbullar, det finns inget annat
♥ Jag har rätt så lätt för att lära
Jag tror att det är sjukt bra att säga bra saker om sig själv, eftersom de flesta alltid kritiserar sig själv hela tiden. Det kan vara en så simpel sak som, jag har alltid städat rum eller jag har fin stil. Jag tycker själv att det är extremt svårt att hitta på saker, men man får träna på det! Jag vet att jag fick en bok av mamma precis när jag började bli sjuk som man skulle skriva bra saker man gjort under dagen. Den boken spårade ut totalt, oftast var mina "bra" saker; tränat, ätit lite eller fått MVG på ett prov. Den boken ligger i min kartong bland saker som påminner om sjukdomen, som är igentejpad och inte ska kollas i på ett bra tag.
Tillbaka till jag är bra saker, jag tycker ni allihopa ska skriva 5 bra saker om er själv i kommentatorsfältet! Känns det dumt? Var anonyma! Jag kan då säga att det känns som jag sitter här och skryter jätte mycket om hur "bra" jag är, men det får gå, man måste väl vara bra på minst fem saker? Eller?...
Övertyga mig!
oscar skrev:

Jag springer snabbt, inte så länge men det är en annan sak!

Jag skriver fort på datorn.

Jag har lätt för att få mig en uppfattning om saker och har därför rätt lätt att diskutera och dra egna slutsatser.

Jag är bra på engelska.

Jag äter choklad fortare än någon annan:D


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 18:30:31
mergime- [kampen tillbaka] skrev:

shit kom på att denna uppgiften har

jag fått av min behandlare men där rök den undan.

men vi gör ett försök :)

1. bra på att få folk o skratta.

2.Bra på fotboll.

3. Envis som en råtta.

4 lyssna och hjälpa.

5.När jag gör en sak jag vill och går in helhjärtat

så gör jag det BRA!

hihi kram sötnos


mergime- [kampen tillbaka]s blogg: http://mergimebytyqi.webblogg.se/
DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 18:40:03
LYDIA skrev:

sv: Lydia säger: Tack Moa :]



Åh, jag tror jag ska skriva 5 bra saker om mig! Men jag gör det till ett inlägg på min blogg, och länkar hit :] Så fler kan skriva bra saker om sig själva! Ska försöka komma ihåg att göra ikväll! :D


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 18:41:46
Malin skrev:

Jag fortsatte inte i min bok heller särskilt länge, men jag tror på idéen att våga säga att man är bra på saker. Till slut kan man känna att jag är bra för den jag är, oavsett om jag presterar eller inte. Fortsätt med bra-saker!! Jag är bra:

- på att organisera

- på att ge beröm

- på att göra tårtor

- på att prata om det som är jobbigt eller svårt

- på att kramas!


DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 19:49:13
Maria Bokvist skrev:

Vilken bra inlägg Moa, Jag fick av mamma en sån bok, men det blev inte så bra.

1. Jag är bra på att peppa folk.

2. Jag är bra på att skriva, väldigt fint handstil.

3. Jag är på massa sport.

4. Jag är bra på att vara envis.

5. Jag är bra på skytte.

Inte så lätt att hitta bra saker om sig själv, men jag gjorde det i så fall. :D


DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 21:42:22
Marika skrev:

sv: hahahjag vet ju redan det moa;)



1. jag är en bra lyssnare

2. jag är envis som jag vet inte vad hahah:D

3. jag har bra klädsmak ;)

4. har lätt att skaffa nya vänner

5. är positiv till det mesta, förutom spanska ;)


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 21:57:45
LYDIA skrev:

sv: Tack :] Och tack för inspirationen, det behövdes! Jag är helt kass på att se bra saker med mig själv, mycket lättare att komma på allt dåligt ju :/ Plus att de där sakerna tog typ 10 min om inte mer :S MÅSTE TRÄNA!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-05-24 KLOCKAN: 22:03:11
sannnape skrev:

försöka går!:)



1. bra på att lyssna

2. göra andra glada, när jag själv är glad=)

3. lär känna folk snabbt och är inte blyg:)

4. jag har bra humor!=D

5. prata, ibland lite för mke men;$


sannnapes blogg: http://sannnape.blogg.se/
DATUM: 2010-05-26 KLOCKAN: 23:22:52
kimberly skrev:

Jag är bra på:

-Lyssna

-Få folk att skratta

-Är inte blyg

-Får lätt nya vänner

-Kramas!


kimberlys blogg: http://crossthatline.blogg.se/
DATUM: 2010-05-27 KLOCKAN: 20:01:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.