vitt, spets och lite puffpuff

Fick en påse eller två med kläder av Stina igår, det var en hel del som var användbart, tröjan/klänningen ovanför är den absoluta favoriten! Lite för kort att ha som klänning, men för lång att ha till byxor, får se hur jag matchar det... Måste ha den på midsommar, måstemåstemåste!

Jahapp, vad händer ikväll då? Bra fråga! Marika är med Anton och Oscar är sjuk, jag är öppen för förslag! Nog för att jag ska upp tidigt och hoppa in i bilen till Umeå imorgonbitti, men i den kan man sova, får hoppas att jag hittar på något trevligt, vad ska du göra ikväll?
stina skrev:

meh så fint!!!!!=)


DATUM: 2010-06-23 KLOCKAN: 21:53:54
Anonym skrev:

testa med cykelshorts? :)


DATUM: 2010-06-23 KLOCKAN: 22:56:27
Anonym skrev:

Åh kul att du vill vara med och tävla om länken på min blogg ;D Kom ihåg att alla har lika stor chans att vinna vännen!

Hoppas din dag har vart bra? :)


Anonyms blogg: http://conler.se
DATUM: 2010-06-23 KLOCKAN: 23:05:06
Sanna skrev:

Vita cykelbyxorna med spets?


Sannas blogg: http://sannabell.blogspot.com/
DATUM: 2010-06-25 KLOCKAN: 14:02:33

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.