vi lekte high school musical


Elina, Marika, Moa, Sara, Oscar, jag, Viktor, Nicke och My bakom kameran. En kort stund var vi på Kallholmen, kastade macka, letade ved och tände en eld, sen drog jag, Marika och Oscar vidare. Det var inte kul att gå kan jag lova! Först gick vi från mig till ICA, sen mot Kallholmen och efter det till Marika, på vägen fotade vi litegrann och vinkade till bilar, två mindre nyktra pojkar träffade vi också, eller pojkar och pojkar, män kanske man kallar dem. Vi såg skräckis hos Marika, Viktor joinade oss och jag satt och kollade på isbitar. Jag hatar verkligen att se skräckisar, men jag skulle vilja stoltsera med att jag faktiskt har sett några, de flesta har jag bara suttit bredvid och kollat på annat.
Aja, nu ska jag följa mamma på ICA, bloggar efter middagen om mina nya pyjamasshorts haha.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.