världens bästa marika

Bästavän, du, jag och Oscar är verkligen oslagbara.
Aldrig, aldrig, aldrig att det får gå så lång tid mellan gångerna vi pratar som under de senaste året, vi har kommit varandra så mycket närmare än förr, då, enlig mig, var vi bästa vänner om vi tryckte oboy och rostmackor, idag är du världens bästa vän hur du än gör, vad vi än gör! ♥
LYDIA skrev:

sv: Klart man kan! Nu på slutet har mina kortsiktiga mål bland annat varit att bryta ett tvång. Idag har jag både brutit tvånget gällande trappor och tandborstningen bland annat! :] Och schamponeringen i duschen också för den delen. Jösses vad jag är bra ;]

Nä, men stora mål har lätt för att gå i kras. Men å andra sidan så är det ju att bli frisk man i det stora hela kämpar för, så på ett sätt ska man ju ändå ha kvar de stora målen. För nån gång så når man dem! :]


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-06-08 KLOCKAN: 23:42:12
Marika skrev:

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-06-09 KLOCKAN: 00:00:22
LYDIA skrev:

Ps. FIIIIIIN BILD!


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-06-10 KLOCKAN: 19:23:25

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.