vafan gloru på, bitch?

Åh, vad jag älskar barn! Jag var där i, jag vet inte...2½ timme? Efter en halvtimme lekte vi björnen sover och en kille tyckte det var jättemysigt att brottas, tänk så underbart livet skulle vara om alla tänkte som en treåring! Blyg? Vad är det?
Det var nästan så det kom en tår i lilla ögat när en 5årig tjej sa att hon var tvungen att kunna hänga i gungställningen för att hon skulle bli smal, hennes mamma hade sagt det. Förmodligen skulle mamman gå ner i vikt och barnet förstod inte det tokiga, om mamma vill bli smal ska jag också det, för mamma är ju världens bästa? Tror jag ska berätta om det för min handledare, det är ju hemskt om hon ska tänka så!
Jeansjackan och mina underbara örhängen kommer från H&M, linnet och leggingsen från Gina Tricot, väskan är second hand och de trasiga skorna köpte jag på Skopunkten.
oda skrev:

Prata med flickan! Förklara att hon är fin och inte behöver hänga för att bli smal, berätta hur vacker hon är!


odas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-06-21 KLOCKAN: 17:34:43
Sanna skrev:

sv: Haha jaså? Jo han glömde sig ett antal gånger. ;) Han svär ju rätt mkt :O


Sannas blogg: http://ssannan.blogg.se/
DATUM: 2010-06-21 KLOCKAN: 19:32:16
mette skrev:

sv: hahaha jaaa på miniorer grejen, asså omg jag hade gflömt tills jag läste det du skrev jag börja as garva då:)


mettes blogg: http://sofiaomette.blogg.se/
DATUM: 2010-06-21 KLOCKAN: 22:53:43

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.