moa är en tokig brud

  • Jag tycker det är jätteroligt att ändra om små ord till en hel mening, igår skulle jag skriva att jag var glad för att jag var av med sonden, det fick jag till något liknande detta; Hade snabeln fortfarande hängt ur min näsa skulle min kind ha torkat sönder efter all duoderm och sidentejp.
  • Jag var lillvuxen förr, när mamma väntade Filippa tyckte jag att det skulle bli jobbigt eftersom det var en till att ta hand om. Ett tag senare ville jag slänga henne i soptunnan eftersom det inte var en pojke, galenflicka.nu!
  • Jag har konstiga "smeknamn" på en massa saker, sockerdricka kallar jag kolsyra, ramla heter trilla, sånt som ligger på konstgräset är hamsterbajs och den lilla grejen bak i munnen heter plingedingla.
  • Jag hatar den här plasten som ligger på smör, alltså, den guldiga, jag fattar inte varför folk sparar den?
  • För lite mer än ett år sen kunde jag rabbla upp över 200 bloggar jag hade läst, idag prenumenerar jag inte ens på 20.
  • När jag var liten sa jag till mamma att när jag blev stor ville jag sjunga på Bingoslottet, jag skulle sjunga så bra att ingen hörde att jag hade igång min skiva! Den drömmen har jag inte kvar, tur det!
  • Jag blev överlycklig när jag fick ett par Birkenstock av min morbror, han hade ju likadana!
  • Jag lärde känna min vän Mette efter att vi båda samlade på samma pärlor, röda, som trekantiga nästan, superfina tyckte jag då!
  • Senaste halvåret har jag haft säkert 5 tandborstar, det bästa som finns är att hämta tandborsten, borsta tänderna framför datorn och sen sitta och tugga på den i en timme samtidigt som man läser roliga bloggar. Mamma tycker inte att det är lika roligt som jag.
  • Vi har ett "klätterträd" på våran gård, för någon vecka sen försökte jag och Fanny klättra upp för det, det var helt omöjligt! Den lilla knoppen som vi kallade snoppen har lossnat och staketet är bortplockat, för 10 år sen hängde vi båda två i centimetertunna grenar i samma träd!
blir att fara till Marika istället, peppade inte att sitta inne i Boviken och inte göra något speciellt, jag är rastlööööös!
N I N A skrev:

Hejsan!

Jag har nu en tävling där man kan vinna en bloggdesign. Kika gärna in och var med du också!



Direkt länk: http://nicaah.blogg.se/2010/june/vinn-bloggdesign.html



Hoppas du får en fortsatt trevlig kväll!

Nina


N I N As blogg: http://nicaah.blogg.se/
DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 19:30:58
Amis skrev:

Fin blogg =)


Amiss blogg: http://www.metrobloggen.se/amis
DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 19:33:44
Caroline skrev:

haha vilket underbart inlägg =)


DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 20:35:24
Cecilia skrev:

fin blogg! använder du ngt speciellt redigeringsprogram?


Cecilias blogg: http://cissisfoton.blogg.se/
DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 21:09:05
mette skrev:

hahah moa jag kom ihåg dom där pärlorna, men var det typ inte att vi hade med oss dom till kyrkan när vi sjöng i max emellan eller nått sånt också HAHAHA jag dööööör!


mettes blogg: http://sofiaomette.blogg.se/
DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 22:30:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.