stonewashed

Joypeak idag alltså, jag har flätat hår och stått i Hello Kitty hoppborgen, det regnade och jag frös lika mycket som en isbjörn gör när han tappat pälsen. Ett par jeans hittade jag på loppisen, jag har letat och letat efter ett par stentvättade byxor med lite högre midja, och jag har hittat dem! 50kronor, tyvärr lite för stora, men det syns inte så väl! Igår fick jag en söt liten present av mamma också, örhängen och en ring från Glitter, tack!

Tror detta blir dagens också, ska bara byta tröja, min är blöt, men jag orkar inte gå upp och byta än, jag har just packat ner mig själv i duntäcket, myyyys!
Tove skrev:

Jättefina!


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-06-19 KLOCKAN: 18:05:38
Trees skrev:

Mumsiga smycken:D


Treess blogg: http://mangofisk.se
DATUM: 2010-06-21 KLOCKAN: 12:01:34

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.