stackars moas fötter

Jag kan numera stoltsera med att kunna kryssa i att jag har färdigställt en utbildning, eller vad man ska kalla det. På alla blanketter står det ju alltid om man har gått klart grundskolan eller inte, eller om man har tagit studenten. Jag har gått ut niaaaaan!
Det var alltså såhär jag sett ut när jag gick fram och hämtade mina betyg, jeansjackan, klänningen och ringen är från H&M och skorna från Scorett. Har ont i den ena lilltån nu, som tur är går det över nästan så fort man har tagit av sig skorna. Adam Bygden kunde inte förstå varför man tog på sig skor som tog ont bara för att de var snygga. Återkommer snart med fler bilder från avslutningen!
Sanna skrev:

Grattis!


Sannas blogg: http://sannabell.blogspot.com/
DATUM: 2010-06-18 KLOCKAN: 14:07:46
Anonym skrev:

Åh vad fin du var! Grattis! :)


DATUM: 2010-06-18 KLOCKAN: 14:20:11

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.