spiken

Ingen jätteskillnad på håret, men bättre blev det! Jag sket totalt i vad ni sa och körde på spikrak lugg strax över ögonen, och den jättegulliga frisören lovade att klippa till den om någon vecka, när den har växt ner i mina ögon. Snällt!
Några centimeter kortare i längden blev det också, bort med det nötta och klippte upp litelitelite för att kunna få någon slags volym om jag vill ha det.
Ännu finare blev det när hon plattade håret lite snabbt och sprayade glansspray, ni anar inte hur mysigt det är att sitta och klappa sig själv i håret nu!
Nu får ni lida massor, men jag tänkte skriva ett nytt inlägg så fort det här är publicerat för att visa er mer av den snygga klasströjan + kvällens planer, men ni överlever?
Maria skrev:

Det Blev väldigt fint fresyr på dig. Och snygg tröja :D


DATUM: 2010-06-04 KLOCKAN: 22:08:28
lisette skrev:

hur fint som helst!


DATUM: 2010-06-04 KLOCKAN: 22:21:36

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.