nu: brun? röd?

Fick sluta tidigare idag, alla barn gick hem klockan två, så helt plötsligt hade jag en eftermiddag ledig. Vad gör jag? Cyklar på ICA och köper en SOLO, lägger mig i solen och läser. Eller vänta nu?... Jag somnade! Haha, jag har alltid drömt om att somna i solen, då blir man ju brun samtidigt som man slipper pinan att ligga där. Eller visst, det är skönt och så, men man ska ligga i så konstiga ställningar för att få färg överallt och inte mycket finns det att göra samtidigt heller. Myror i brallan, RASTLÖS! Så tadaa, idag gick min dröm i uppfyllelse. Mysigt.
Ikväll ska jag träffa Oscar, ska fråga Marika också. Kvällen tillbringas nog utomhus, i det fina vädret!
Ha en bra kväll!
Madde skrev:

Tack för svaret i inlägget om vem som bar kavajen bäst. Hur mår du idag? Kram


Maddes blogg: http://maddisenj.blogg.se/
DATUM: 2010-06-28 KLOCKAN: 22:15:40
Natalie - It's all about attitude skrev:

Vilken härlig blogg du har :D

Och snygg design för övrigt!



Take care! kram


Natalie - It's all about attitudes blogg: http://nataliedahlberg.blogg.se/
DATUM: 2010-06-29 KLOCKAN: 01:55:23

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.