moas hår

Ska till frissan imorgon, men jag vet inte hur jag vill ha?
Lugg ska jag då ha, jag ser ut som en annan Moa utan, långt hår vill jag ha. Tillräckligt rakt och inte så uppklippt att jag inte kan göra fina frisyrer. Men ändå uppklippt, så man bara kan stiga upp ur sängen utan att borsta eller trycka i en massa spray och mousse för att det ska se bra ut. Fick jag drömmar skulle jag antigen ha blondt eller sådär fint rött som är smålockigt och helt busigt, men det stavas väl tupera. Själva tuperingen funkar väl, men att borsta ut sen </3.
Haha, så tipsa mig, hur ska mitt hår se ut på lördagmorgon?
johanna skrev:

snelugg passar skitbtra :) iofs seru bra ut i båda, men jag tycker sneluggen iaf :D


DATUM: 2010-06-03 KLOCKAN: 21:51:07
oscar skrev:

snelugg :)


oscars blogg: http://oscarpettersson.blogg.se/
DATUM: 2010-06-03 KLOCKAN: 22:14:27
Frida~ skrev:

Jag röstar på snelugg! :)


Frida~s blogg: http://fridawinterkvist.blogg.se/
DATUM: 2010-06-03 KLOCKAN: 22:29:45
Marika skrev:

snelugg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-06-03 KLOCKAN: 22:34:28
Lisa skrev:

jag tycker du är lika fin i båda faktiskt! :)


DATUM: 2010-06-04 KLOCKAN: 08:36:12
sofia skrev:

du är superduper fin i rak lugg måste jag få be att tala om, speciellt när du har lång och fin fläta!


sofias blogg: http://sofialu.blogg.se/
DATUM: 2010-06-05 KLOCKAN: 15:51:29

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.