meningslöst babbel

Fredagskvällen var väl trevlig, i slutet visste jag knappt vad hälften hette och det var lite synd att vi som inte gjorde något, antigen frös vi bort eller så brann våra ben upp.
Aja, idag tog jag sovmorgon, vid 10 steg jag upp. Sköööönt! Haha, det är bäst med helgerna för då kan jag stiga upp och tänka "om en halvtimme har jag vila och då sätter jag mig med datorn i knäet och lindar in mig i duntäcket". Det är mysigt!
Vad hade jag tänkt göra idag då? Skulle kanske träffa Marika, men jag vet inte, och sen då? INGENTING! Tragiskt, ska nog fråga Oscar eller nått annat, det suger att sitta hemma och inte göra någonting!
Egentligen vet jag inte vad jag ville ha sagt med det här inlägget, men eftersom så få har uppdaterat sina bloggar tycker jag ni ska kika in på dessa två låtar, helt underbara!
Kyle Andrews – SushiBob – Airplanes [feat. Hayley Williams of Paramore] - Explicit Album Version
Ha det bra!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.