massamoa

Koftan och bh:n som sticker fram är från H&M, linnet från Gina Tricot och byxorna köpte jag ju igår, vet inte om jag ska säga second hand eller Monki? Klockan är från Glitter, såg att det hade kommit in i fler färger nu, ska gå och ta mig en titt på dem, och så skorna från Scorett. Antagligen kommer de inte att få äran att pryda mina fötter när vi drar till Boviken, jag vill ju springa i sanden och spigga, det kommer nog inte att bli av iförsig eftersom Gud verkligen har varit jättekissnödig i helgen, som tur är utlovar väderpratarna sol imorgon, jag hoppas att det är det under hela min sommarjobbsperiod eftersom man är ute så mycket på dagis!
Skulle egentligen rida idag, men lilla Hugo hade öroninflammation, så det får vi ta en annan gång. Ha en bra kväll!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.