lillkatten

Lillkatten Nova får inte bo här längre. Hon kissar i mamma och pappas säng, varje dag. Haha, jag typ gråter för att vi måste lämna bort henne, hon är världens sötaste! Hon är som en liten svans, sitter man på toa ska hon upp i knäet och bli klappad, hon börjar kurra så fort någon rör henne, jag och pappa duschade henne, även om hon inte tyckte om det kurrade hela hon. Det är säkert många som vet att alla orangea katter är pojkar, denna katt är oranege och flicka. Hennes svans har gått av på tre ställen tror jag det var, den är stenhård och krokig. Det bästa hon vet är att slicka en ren i hela ansiktet, dålig andedräkt? - Det bryr hon sig inte om att hon har!
Hon går från att klättra uppför gardiner och kasta sig längs fönstret för att fånga till en fluga till att ligga under täcket med en och mysa. Så alltså, hon ska få flytta. En ny katt måste flytta in i huset som är märkt med nummer 8, jag vill ha en ny liten kattunge som vi kan lära att inte vara på bordet osv. Mamma och pappa vill ta en av Leias kattungar eftersom alla dem har blivit så fina, haha, herregud vilket onödigt inlägg^^
Frida skrev:

Tack så hemskt mycket för din fina kommentar, vad roligt att få reda på lite om dig också! & herrejösses vilken underbar liten katt, vad synd om ni måste lämna bort henne!



Kram Frida


Fridas blogg: http://blogg.veckorevyn.com/fyndigt
DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 13:56:48
oda skrev:

Lär henne, sätt ett lågt hinder i dörren som hon inte kan komma över, håll dörren stängd. Så slipper ni lämna bort henne!


odas blogg: http://odaskamp.blogg.se/
DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 14:41:12
fighter skrev:

Nu har jag sträckläst. Älskar din kreativitet samtidigt som du (förmodligen) kämpar som fan. Och fin är du. Och herregud vilket söt kisse!1



kram!


fighters blogg: http://livlinnea.blogspot.com
DATUM: 2010-06-21 KLOCKAN: 18:09:07

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.