kola och lakrits

Jag och mamma var en sväng på ICA och köpte nylonisar. Mina svarta är äckliga och trasiga kring fötterna, hudfärgade? Nej, de har aldrig varit mina (låna mammas kläder♥). 55kr/styck.
Jag hoppas verkligen att kläderna kommer sitta bra, har provat idag. Mina armar ser inte vackra ut, både med mina ärr på underarmarna och ett stort knallblått blåmärke på överarmen efter min och Marikas vilda åktur i äventyrsbadet. Vi får hoppas att jag inte spiller eller går in i nått som gör att nylonisarna går sönder. Jag vet redan att jag kommer lyckas med båda två! Och mest av allt; att caramel var rätt färg till mina eskimåvita ben, det är så sjukt fult när man har superbruna strumpbyxor som verkligen inte ser naturliga ut, jag har mina för att inte frysa bort + få jämn färg istället för rödflammig, inte för att se onaturligt brun ut.
Jag är så sjukt trött nu, funderar på att sova nu, men det är jättetidigt, vi är lediga imorgon ju! Eller ja, mina behandlare kommer hit vid 10. Sovgott sötnosar!
Marika skrev:

sv:men det är ju så, det är ju som olika som tagit kort med din kamera:]


Marikas blogg: http://marikalarssons.blogg.se/
DATUM: 2010-06-17 KLOCKAN: 02:54:37
Sanna skrev:

Tips: Hirudoid-salva är bra mot blåmärken - de går bort snabbare med den


Sannas blogg: http://www.folkbladet.nu/laserskan
DATUM: 2010-06-17 KLOCKAN: 09:52:41

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.