känner du mig?

Jag har inte så mycket att blogga om, några idéer?
Aja, tänkte köra lite secrets, eller ja haha, 10 saker inte så många vet om mig!
  • Jag är alltid jätteseg på morgonen, det tar tid att kliva upp, jag byter kläder ungefär 10 gånger och sen ska jag hinna sminka mig och fixa håret, frukosten flyger in i munnen för att jag ska hinna förbi Marika och plocka upp henne påväg till skolan.
  • Jag hatar att ha stökigt, verkligen hatar! Dammsuga gör jag inte så ofta, men ligger det ett örhänge på golvet måste jag plocka upp det!
  • Förr läste jag extremt mycket, när jag var kanske 10 skrev jag upp varje bok jag hade läst, 114 böcker på 365 dagar, och inte var det några 20 sidorsböcker, snarare 1000 sidors klassen.
  • Utan gratis sms funkar inte mitt liv, jag tänker alltid att jag inte skickar så många sms, men när jag är utan vet jag inte när jag ska fara till Marika på morgonen, jag hittar inte mina vänner på skolan, när vi fått tidigare lunchrast måste jag stå och vänta på pappa/mamma, haha jag blir helt handikappad!
  • Jag har hål i nästan alla mina byxor och leggings. Jag var helt chockad när jag hade klarat en hel dag utan att göra hål i mina strumpbyxor. Helst spricker de mellan benen, och jag hatar att slänga saker så då blir de fula sömmar istället, vilket jag hatar att ha!
  • Jag älskar att dansa. Okej, de vet de flesta, men jag dansar aldrig ensam! Alltid i grupp och till en koregrafi.
  • Jag skulle vilja skriva en bok om min sjukdom, eller vägen ut, jag tycker det är kul att skriva och det känns som om jag blev lite bekräftad efter mina höga betyg på "historierna" på svenskan.
  • Jag älskar att pyssla och sy, men när jag väl är och ska köpa typ pärlor köper jag inget, jag måste ha en färdig mall för att det ska bli något i slutändan.
  • Jag är mörkrädd, på avdelningen hade jag alltid en lampa tänd och sov närmast "expeditionen" för att någon skulle kunna kolla till mig. Det konstiga är att jag blev rädd för mörkret först när jag blev sjuk.
  • Om jag kommer på något blir jag helt besatt av det tills jag får berätta det för någon eller skriva ner det, om jag t.ex. kommer på att jag ska måla en tavla som ska ha något speciellt motiv tänker jag bara på det i flera dagar.
Haha, det var grymt svårt att komma på allt!
josefin skrev:

snygga ringar på bilden!:)


josefins blogg: http://naslundjosefin.blogg.se/
DATUM: 2010-06-07 KLOCKAN: 15:52:42
moa skrev:

jag totalälskar sånadär inlägg! :D


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-06-08 KLOCKAN: 16:41:17

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.