jag vill stava mathilda boström utan h

Det är helt sjukt hur glad man blir för något så litet som "jag ser dig inte som sjuk ju", även om jag är mycket väl medveten om att jag är sjuk (och även jag har många stunder när det inte känns som det, att det här är min verklighet, det är ingen sjukdom) så är det så sjukt skönt när folk inte tänker mig som sjuk. Happieface på Moa!

Gårkvällen spenderades inne hos Mathildas lyxiga hus, vi såg några filmer med Oscar, okej Oscar var där hela tiden men det är så svårt att få in det i meningar haha.

Idag ska jag vara en duktig flicka och städa mitt rum efter bombnedslaget igår när en outfit till avslutningsmiddagen testades fram, borde dammsuga också, usch så drygt... Packa inför Piteå ska jag göra idag också, vilket kommer resultera i många samtal/sms till Marika för att fråga vad jag borde ta med, vad jag har glömt och om jag ska ta den vita t-shirten eller en vanlig svart tröja. Jag peppar verkligen Piteå! Eller hela veckan egentligen, imorgon är vi lediga på dagen så jag tror jag skulle följa pappa in till stan och fixa fram lite nödvändigheter inför resan och sommaren, på kvällen hoppar vi på en buss mot Piteå, under tisdagen och onsdagen ska jag ha otroligt kul, och på onsdagen när jag kommer hem ska jag inte packa upp min väska, jag ska se säsongsavslutningen på Greys! Torsdag morgon: mina två behandlare från BUP i Umeå kommer hem till oss och på kvällen dansar jag runt på matsalens golv. Mindre än 12 timmar senare sitter jag i kyrkan och ska precis skiljas från alla underbara klasskompisar!

skolavslutning 2009
Och Mimmi: Kolla det här, därifrån tog jag mina koder till min uppdelade meny.

Caroline skrev:

Kanske låter lite konstigt (eftersom vi mest träffades på avdelningen) men jag ser dig inte heller som sjuk. Minns du första gången jag såg dig utan sondslangen? Ska jag va ärlig märkte jag inte det förrän du påpekade att den var borta och det beror på att jag hela tiden har träffat 'personen Moa' och inte 'Moa med ätstörning'. Man ser ju DIG och inte att du har en sjukdom, precis som att man ser MIG och inte de sjukdomar jag har (vilket är många; astma, migrän, allergier, hemakromatos och listan rullar på) =) Du är du och inte det du drabbats av!


DATUM: 2010-06-13 KLOCKAN: 12:56:02
Jeeennyy ☆ skrev:

Söta flickor ! =)


Jeeennyy ☆s blogg: http://jeeennyys.blogg.se/
DATUM: 2010-06-13 KLOCKAN: 15:08:34
agnes skrev:

åhh, säsongsavslutningen på Grey's är så SJUKT sorglig! jag dör lite när jag ser den


DATUM: 2010-06-13 KLOCKAN: 15:25:14

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.