i know you love my poses!


Tröjan är från H&M, skäret inhandlades på JC förra nyårs, shortsen är de höga från Bikbok, men jag har rullat upp dem/dragit ner dem så att de fina fickorna syns! Klockan och pärlisarna är från Glitter.

Nymålade naglar och nystädat rum. Väskor som ska packas och ögonbryn som ska noppas. Men det är ju helt underbart väder, inte kan man väl sitta inne då? Neeeeeeeeej, packa gör jag ikväll (läs: trycker jag ner i en väska imorgon, en timme innan avfärd).

Haha, jag och Fanny satt och jämförde brännan på benen, mina lyser vitt och Fannys ser nersmutsade ut. Jag sa att hennes knän såg ut som om hon hade rullat i jord, helt plötsligt var det en sur flicka som satt bredvid mig haha.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.