holabadola

Just nu sitter jag hemma och har lååååång rast, muuuusigt!
Orientering imorse, Marika försov sig lite, så vi kom lite sent, men inte gjorde det oss något, vi satsade verkligen inte alls, både jag, Marika och Oscar är redan nöjda med våra betyg i idrott. Eller jag är väl inte nöjd, ett VG, men eftersom jag inte har varit med mycket alls, hela sjuan, knappt halva åttan och någon månad nu i nian.
Aja, igår var en superawesome dag, så jag har bestämt mig för att det blir det idag också! Nu ska jag gå och sätta på mig kläder, fixa håret och äta lunch innan det bär av till skolan igen, den här gången burträskbingo!
Ha en trevlig dag!

LYDIA skrev:

sv: Lät fruktansvärt jobbigt, men nästan en bra strategi! Blir ju lättare med "delmål" än med stora mål som kan ta åt att uppnå :]


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-06-09 KLOCKAN: 14:26:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.