här har ni mig!

Lånade collaget av underbart kreativa Lydia. Det var sjukt kul att fylla i, gå in på hennes blogg och ladda hem mallen!
Det är verkligen super roligt att skriva tokiga saker om en själv, om ni upskattar det kan jag försöka skriva ner några tokiga sanningar om mig själv?
Anonym skrev:

ja! sanningar! :D


DATUM: 2010-06-19 KLOCKAN: 21:39:50
LYDIA skrev:

ÅÅååh, så himla kul o läsa vad du skriver! :D Man får reda på så mycke småsaker hehehe x] Så låt höra nu, vad heter bananfluga på spanska??? ;]


LYDIAs blogg: http://lydiajosefine.blogg.se/
DATUM: 2010-06-19 KLOCKAN: 21:40:06
Tove skrev:

Fler fakta om bananflugan: Den har elva kromosomer..

så himla bra att veta..! (;


Toves blogg: http://flavigry.blogg.se/
DATUM: 2010-06-20 KLOCKAN: 10:55:20

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.