håppla pålle

Världens finaste Goldfish och jag igår under vår lilla ridtur. Jag lär mig så sjukt mycket, det är så stor skillnad på honom och ridskolehästarna som man sparkade i magen och styrde i munnen, efter ridturerna med Goldfish värker mina lår efter alla volter och fyrkanter mina stackars lår har tvingat honom i. Nog för att jag älskar det, och det är nog trevligt för honom att varva alla lopp med.
Ett litet bitmärke och två mosade tår, men ont gör det inte, mina 20 myggbett på benen är värre. Sommarben♥

Fick sluta tidigare idag, det var fler fröknar än barn så jag for hem till Marika med Oscar på pakethållaren och spelade "den där vill jag ha", solade och spelade 21. Gissa vem som vann allt? MOA stavas det! Eller solande vinner Marika, såklart...
Lina skrev:

Sv: Jaha okej, jag ska se den som går där vid 6 :D JAG LÄNGTAR!!

Jag kommer att bli förmögen ;)


Linas blogg: http://linastenbergs.blogg.se/
DATUM: 2010-06-23 KLOCKAN: 20:33:13
Jennifer skrev:

Fin häst! äre din? :)


Jennifers blogg: http://jennanlarsson.blogg.se/
DATUM: 2010-07-09 KLOCKAN: 00:02:42

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.