grattis sverige

Supermegatråkig gårdag. Absolut inget att göra, vilket resulterade i en dag framför datorn där ingen uppdaterade sina bloggar. Jag hatar sånna dagar, jag mår bäst när det är fullproppat med saker att göra, så att tankarna inte hinner ikapp en. Efter en cykeltur till Ursviken och lite Alfapet la jag mig i sängen med datorn, redan klockan elva släckte jag lampan, jättetrött!

Idag däremot blire en superdag har jag just bestämt, jag ska till stallet och rida världens finaste häst, Goldfish tror jag han hette haha, längtarx1000! Sen bär det av till mormor och morfar för middag och lek med småkusinerna och förhoppningsvis ska jag till Marika ikväll. Måste bara skriva klart min bilduppgift som ska vara inne imorgon.

Vad ska du göra idag?


                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.