glad midsommar! säger man så?...

Filippas söta rosett, klänning från Cubus och ringen är från H&M.
Åker iväg med husvagnen till några av mamma och pappas kompisar, räddningen är Fanny och Emmy, vi brukar alltid ha jättetrevligt när vi plockar sju blommor, sitter i husvagnarna och badar på Mobackenbadet. Imorgon bitti lastar vi in oss i bilen och tar en tur till Umeå för bröllop, på söndag parkerar vi Forden på gården och alla springer in och slåss om datorerna. Jag hoppas att jag lyckas mobilblogga lite, men ha inte allt för höga förväntningar, än så länge fattar jag inte ett dugg av min nya mobil, smsa går bra och att besöka Facebook. Ha en trevlig helg!
Felicia skrev:

Hoppas du får en rolig midsommar :)



Måste också tacka för det störd du gett mig!

Kram.


DATUM: 2010-06-25 KLOCKAN: 21:00:33
Elsa Svensson skrev:

Vilken fin klänning ! Riktigt cool header också ! :D

Allt bra?:)


Elsa Svenssons blogg: http://elsasvensson.blogg.se/
DATUM: 2010-06-27 KLOCKAN: 11:56:02
Amanda skrev:

Här kommer min mail :)


Amandas blogg: http://aaadnama.blogg.se/
DATUM: 2010-06-27 KLOCKAN: 22:49:48

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.