en snabbis

Linnena kommer från Gina Tricot, kjolen från H&M, väskan är second hand, skorna kommer även de från H&M, halsbandet är mammas och skärpet fick jag överta av mormor.
Bara ben idag alltså, jag och Marika tänkte sola under vår långa promenad till Bergsbyn, oturligt nog hade vi ingen babyolja, men det fick gå ändå. Strumpbyxorna fick åka på när vi hade ätit våra hamburgare (hahahaa, det var sjuuuukt kul när Marika tog på sig sina^^) och vi vandrade mot bergsbykiosken, tog en buss till stan och är nyss hemkommen därifrån, tänkte köra ett stort bildinlägg efter middagen, hoppas det uppskattas!
Sanna skrev:

Jättefin outfit! passar dig verkligen.


Sannas blogg: http://www.folkbladet.nu/laserskan
DATUM: 2010-06-10 KLOCKAN: 17:11:41
moa skrev:

jättejättefint!


moas blogg: http://moaornberg.blogg.se/
DATUM: 2010-06-12 KLOCKAN: 15:41:39

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.