en hobby

Jag tror att för att bli frisk måste man ha en "hobby". Någonting att göra för att tänka på annat, något som är viktigare än kaloriräkning och träning för att bli av med kalorierna. För en del är det kanske teater, en del kanske känner att träning verkligen är deras grej, utan att det hänger ihop med det sjuka, en del kanske målar eller bygger bilar, vad vet jag? På avdelningen målade jag en hel del, två målarblock fylldes på bara någon månad, även om jag målade mina tankar, vad jag kände och tänkte blev jag hemskt distraherad då. Jag vet inte om jag kan påstå att jag har någon direkt hobby, inget jag gör bara för att det är kul. Eller jo, jag är med vänner, jag bloggar, jag sitter vi datorn och jag...lever. Jag skulle sjukt gärna vilja dansa street igen, och rida. Jättejättegärna, jag vill ha något som jag gör bara för att det är roligt. En hobby.
Vad gör du på fritiden?

Sjukt onödigt inlägg, men jag har tråkigt. Ska kanske till Emelie på filmkväll, får se.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.