en cykeltur á la moa

Cyklade även idag till Ursviken och tillbaka, denna gång med pappa och systrarna. Kameran fick hänga på och jag lekte proffsfotograf samtdigt som jag cyklade. Det är verkligen svårt med alla inställningar som jag nu har lite kläm på, men att dessutom få fina bilder! Nej, det är omöjligt för mig haha, mitt mest lyckade försök var när jag klev av cykeln, körde på auto och bara knäppte, fast man kan ju inte bli bättre om man inte testar sig fram ju! Något jag mer önskade var att jag orkade ta mig tid att redigera mina bilder, och lärde mig hur jag ska göra, det är ju så komplicerat det där, en hel djungel!
Aja, nu ska jag kolla över min reklamanalys ännu en gång innan den får susa genom cyberrymden och landa hemma hos min bildlärare. Sov sött!
Malin skrev:

Jag tycker den vänstra bilden är riktigt bra. Du ser ut att cykla väldigt fort!!


DATUM: 2010-06-08 KLOCKAN: 14:05:28

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.