det här var vad jag föll för igår

Vi ska på något bröllop i sommar, så jag funderar på att tvinga mamma att köpa den här godbiten från Gina Tricot för 249;-. Helt underbar, fast jag tror tyvärr inte att jag skulle använda den så ofta...
Världens sötaste jumpsuit hängde på Lindex för 399 krononr, tyvärr bara i storlek 38, vilket såg jättekonstigt ut på, den hängde och slängde mest. Även detta ett "dra på sig och jag är klar"-plagg, precis som jag vill vara i sommar! En söt ring såg jag på cocoo.se idag också, 165 kronor gick den, tänk så fint till bruna armar och nån söt klänning/jeansshorts!
2 stycken jumpsuits provades även på Bikbok, de gick på 199 kronor vardera, den svarta och en blå med blommor på. Vill ha! Ska ha!
Safarishorts från Gina Tricot för 299;-. Fint, fint, om man stod en bit ifrån, det var inte riktigt Moa när man såg att det var jag haha. Nämen jag är sjukt sugen på dessa + ett skärp i midjan, haha åh vad fint!
Som ni säkert märker finns det alldeles för mycket fint på stan och min börs ekar, vi ska på stan i Piteå och som jag har förstått det får vi kring 600 i fickpengar =shoppingpengar? Eller är det till mat? Har inte riktigt koll, men på stan ska vi i alla fall, ska nog ta min månadspeng i förväg. Som vanligt haha...
Nu ska jag försöka pyssla ihop några fina, somrig halsband och sen bär det av till Kallholmen med Marika och Oscar, sola!!!

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.