cykelmoa

Det svarta linnet under och mina cykelbyxor är från Gina Tricot
Det randiga linnet, mina strumpisar och skinnjackan är från H&M
Extremt varierande outfit, endast två affärer! Det blev lite stressigt imorse då pappa hade försovit sig, men det gick ändå, vi hann då till skolan i lagom tid för våran SO redovisning som gick hyffsat bra, men kråkorna i min hals älskade att flaxa lite extra när jag pratade, det lät inte vackert.
Nu ska jag sätta mig med ännu lite skoljobb, jag, Marika och Oscar låg i tre timmar i solen och pluggade inför SO provet imorgon. Nu blir det HK, kanske lite Bild, räkna lite matte och kanske lite mer SO plugg.

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.