blogga är kul, faktiskt

Örjansskolans dag idag. Jaa, vad är det tänker du nu, jag tänker precis detsamma. Halv tio imorse skulle vi vara på skolan, ja, på en lördag! I fyra timmar gick vi runt och kollade på småbarnens arbeten och filmer, eller våra egna också iförsig, men det var så sjukt tråkigt att kolla på vad sexorna hade gjort under deras arbetsvecka. Hörde duktiga människor sjunga och spela också, och såg niorna förlora mot lärarna i fotboll, tyvärr.
Världens bästa Marika följde mig hem efteråt, vi låg på studsmattan och pratade om lite allt möjligt och sen gick vi in och jag provade kläder till avslutningsmiddagen. Äntligen har jag bestämt mig för vad jag ska ha, tyvärr kommer detta resultera i att de flesta kommer kolla in i mitt linne, men det är saker man får stå ut med, jag har kommit på att jag, ungefär hela sommaren, kommer vilja visa vad jag har för bh/bustier/bikini. Det är så fint!

Eftersom jag är så oskicklig har jag tappat bort mina pyjamasshorts, och jag hade inte fotat dem när de var klara, så jag får leta lite innan ni får se dem, istället får ni en vacker bild på mig, Marika och Oscar från gårkvällen.

mimmi skrev:

hur har du gjort så att det blir 'olika avdelningar' i menyn till höger?

Du får gärna göra ett inlägg om det,

Tacksam för svar!


DATUM: 2010-06-13 KLOCKAN: 04:00:18

                             FRÅGA INNAN DU LÅNAR EN BILD, JAG VILL VETA VARS MINA BILDER TAR VÄGEN.
                             SKIPPA DE ELAKA OCH PUCKADE KOMMENTARERNA, JAG ÄR INTE INTRESSERAD.
                             JAG HAR EN ALLTID PÅGÅENDE FRÅGESTUND, TITTA ÅT HÖGER OCH KLICKA DIG VIDARE.
                             ÄR DIN KOMMENTAR SNÄPPET FÖR PERSONLIG? MAILA MIG:
[email protected]


VAD HETER DU?
Kom ihåg mig?

DIN MAILADRESS (enbart moa ser den)


VAD HETER DIN BLOGG?


VARSÅGOD OCH SKRIV:

Enbartmoa. 168 cm lång. Född -94. Oktoberbarn. Hamnbo. Vård-och omsorgs elev. Äldst av fyra syskon. Fotbollsspelare. Gillar att stallhänga. Klädintresserad. Social. Läs mer här.